Μελέτη της ΕΥΔΕ-ΒΟΑΚ στην εφημερίδα Κ.Ε. για την κίνηση στο ΒΟΑΚ.

5 Responses to “Μελέτη της ΕΥΔΕ-ΒΟΑΚ στην εφημερίδα Κ.Ε. για την κίνηση στο ΒΟΑΚ.”


  1. 1 Τσουντάνης Γαβριήλ 12 April, 2008 at 13:21

    Όποιος έχει στοιχεία παρόμοια, μελέτες, ή ο,τιδήποτε μπορεί να μας φανεί χρήσιμο στη λειτουργία του blog, ας μα το στείλει στο e-mail: info@eksasfalisi.gr.
    Θα προσπαθήσουμε να ενεργοποιήσουμε και τους άλλους νομούς της Κρήτης ώστε η πρόταση να είναι ενιαία και να εξυπηρετεί όλο το νησί.
    Καταλαβαίνετε λοιπόν πως η συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη.

    Ευχαριστούμε.

  2. 2 Ηρρογγης 16 April, 2008 at 3:39

    Eφορμομενος από το post του Γιώργου στο goodnet http://urlb.org/lhcf
    θέλω να πω το εξής: Το να προσπαθήσουμε να βρούμε παλαιότερες κρατικές χρηματοδοτήσεις (ιδιαιτερα δε, αν είναι πολύ παλαιότερες), πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα μας πνίξει στη δίνη της Ελληνικής γραφειοκρατίας. Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη στρατηγική, για να προχωρήσει το σχέδιο με αξιώσεις, είναι να προσπαθήσουμε να μπλέξουμε όσο γίνεται λιγότερο το κράτος και όσο γίνεται περισσότερο τον ιδιωτικό τομέα.

    Έχοντας πει αυτό, πιστεύω ότι από τα υπουργεία ΎΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών που εμπλέκονται στο εγχείρημα έχουμε κάθε λόγο να στρέψουμε το βλέμμα μας στο Μεταφορών. Κι αυτό γιατί είναι απίθανο να καταφέρουμε να συμπεριλάβουμε τον σιδηρόδρομο στο χωροταξικό πριν ψηφιστεί, ενώ για την επομενη αναθεώρηση θα πρέπει να περιμένουμε 5 χρονια (κι αν). Αντίθετα το Μεταφορών είναι υπουργείο περισσότερο διακριτό από το ΎΠΕΧΩΔΕ, λιγότερο πολιτικοποιημένο και πιο ευέλικτο . Ο ίδιος ο υπουργός έχει εξίσου πολλά πλεονεκτήματα: κινείται πάνω στην φιλοσοφία που (πιστεύω ότι) μας ενδιαφέρει προωθώντας ΣΔΙΤ και ιδιωτικοποιήσεις, είναι νέος, έχει κάνει 2-3 φορες Ευρωβουλευτής, είναι Κρητικός και τέλος είναι και blogger(!). Στο ότι είναι blogger, και μάλιστα αρκετά συνεπής, θέλω να σταθώ για να τονίσω το ποσο καλύτερη μπορεί να είναι η επικοινωνία του με την ιντερνετικής φύσης ομάδα μας και θα είναι ιδιαιτερα επιθυμητό για μας να δημιουργήσουμε διαυλους επικοινωνίας μεταξύ του παρόντος blog και του δικού του.

    Δείτε για παράδειγμα το 4o πιο πρόσφατο post του,

    http://khatzidakis.blogspot.com/2008/03/blog-post.html

    όπου λέει ότι μέσα στο 2008 8a προσπαθήσει να θωρακίσει τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προωθώντας σχήματα ΣΔΙΤ. Χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά, εικάζω ότι, σε περίπτωση που αναζητηθεί και στρατηγικός επενδυτης για τις εταιρίες αυτές, το να βρεθεί ιδιώτης που να προτίθεται να επενδύσει στο σχέδιο μας δεν είναι καθόλου σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

    Δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σας για όλα αυτά (είμαι πάντως όλος αυτιά), αλλα σε πρώτη φάση θα μπορούσαμε να του στείλουμε κάποια επιστολή/mail που να του λέμε ότι είμαστε αυτοί και θέλουμε να κάνουμε αυτό, θα μας βοηθήσετε; 🙂 Προσφέρομαι μάλιστα και να γράψω μια πρώτη μορφή που μπορείτε στη συνεχεια να τροποποιήσετε στην επομενη συνάντηση.

  3. 3 Emil 1 May, 2008 at 11:33

    Παραθέτω τον παρακάτω σύνδεσμο, ακόμα και αν είναι γνωστός, επειδή πιστεύω πως αξίζει τον κόπο, σαν έμμεση τεκμηρίωση του γενικότερου οφέλους από την χρήση Σ/Δ…
    http://www.ardin.gr/page/article.php?id=0aade571-23ff-d7a9-2330-00004d47
    Και άλλον ένα από τους “ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ”
    http://ithageneis.wordpress.com/2008/02/17/%ce%a3%ce%ba%ce%ad%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%91%cf%85%cf%84%ce%bf%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%bf/

  4. 4 Emil 1 May, 2008 at 11:35

    Λάθος σύνδεσμος,
    ο σωστός:
    http://ithageneis.wordpress.com/2008/02/17

  5. 5 Myron4 5 May, 2008 at 13:11

    Συγαρητηρια για την πρωτοβουλια σας.Ο σιδηροδρομος στην Κρητη θα βοηθησει πολλους τομεις της οικονομιας,αλλα και της κοινωνιας γενικοτερα.Συνεχιστε ετσι,πρεπει ολοι μαζι να παλεψουμε για ενα εργο τοσο μεγαλο,περα απο πολιτικες και κομματικες σκοπιμοτητες.Ενα εργο για τη Κρητη.Απο τη μερια μου ειμαι στη διαθεση σας για οτιδηποτε χρειαστητε.


Leave a reply to Emil Cancel reply